Followers

Saturday, July 30, 2011

Kucing :)

okay.. memandangkan tym aku tgh update blog nieyh aku tgh maen2 ngan kucing so entry kali ni adalah berkenaan ngan kucing.
hehe
al kisah.... ada la sekor kucing nieyh dr sem lepas suka masuk bilik aku. hehe. mgkn dlm entry sblum2 nieyh aku ada mention pasal kucing nieyh.
sem lepas kucing nieyh slalu pecah masuk bilik aku. haha.



yg best nyer kucing nieyh pecah masuk ikut tingkap. 
xpe la. aku xkesa sb aku suka kucing.. kucing nieyh mmg memahami walaupown dye bukan manusia.
tym2 aku tgh bersedih dye slalu ada temankan aku. kdg2 g gesek2 kat aku n wat aku tergelak. haha.
tym aku tgh dok kt luar tgk bulan n bintang dye pown slalu join tgk skali bintang n bulan. hehe
sweet kan kucing tuh.
tym aku tgh solat leh plak dye lalu kt depan aku. haha. terkejut aku dibuatnyer. haha 
bila dye masuk pown aku xtau. haha. dh kne solat balik. 
haha.. nasib baek la ko kucing kalu x dh lme dh aku blasah. haha. :p
wing nieyh dh sunyi sb ramai yg balik nk berpuasa ngan family.
jd kucing nieyh la yg teman kan aku kt dlm bilik nieyh. hehehe.

so nieyh jela entry utk ari ni
 Sabtu 30 Julai 2011
4.38 petang
 i hope u all enjoy reading my post today :)))))

by : NSM (NORSYAHEEDAN MALEK)

No comments:

Post a Comment