Followers

Tuesday, July 12, 2011

Unbelievable Experiences

pengalaman yg best yg berlaku dlm idup aku di uitm.
firstly, aku msuk pertandingan nasyid pertama aku kt uitm iaitu pertandingan nasyid Inter-Kolej.
walaupown cuma berlatih selama 4 hari tp kolej aku berjaya dpt Johan dlm pertandingan tuh.
Yeah!! alhamdulillah.

then selang sehari lepas tuh aku dpt invitation utk wat persembahan ngan UNIC n INTEAM. best giler kowt.
alhamdulillah. impian aku nk nyanyi ngan grup nasyid profesional tercapai gak. alhamdulillah..
hehe.. dpt nyanyi kejap pown aku rse bersyukur sgt. hehehe.

then selang 3 hari event UNIC n INTEAM tuh aku ngan roommate aku berusaha nk bukak durian yg xmasak lg. 
haha. tym tuh kitorng xtaw yg durian tuh xmasak. so kitorng bukak jer la.
dekat stengah jam gak la kitorng cuba bukak.
smpi kitorng sume injured. pergh! 
yg xleh blah nyer slh sorng dr kirotng bleh plak kaki dye cramp. hahaha.
bukak durian pakai kaki ke tgn bro. hahahahaha
sumpah xleh blah..
lepas dh separuh nyawa try nk bukak durian akhirnyer dpt gak bukak tp hasil nyer xmemberangsangkan. 
xmasak rupanyer durian tuh. huhu
patut la ssh nk bukak.
pas tuh kitorng bukak plak durian kedua n ketiga. hehe.. yg uh mmg SUPERB!!!
terbaek dr dusun beb. hahaha
puas ati kowt mkn durian tgh2 mlm.
pas mkn durian kitorng melantak kepek plak. hahaha
mkn je la keje kitorng tym tuh. 

hahaha.. pengalaman membukak durian aku yg pertama. yeah!
tuh la pengalaman aku yg aku dpt dlm UiTM Segamat. hehe.
sje je nk share ngan korng readers. :)

by : NSM (NORSYAHEEDAN MALEK)

No comments:

Post a Comment