Followers

Wednesday, September 21, 2011

F.I.N.A.L E.X.A.M SEMESTER 2

hello korang !! dh lama xupdate blog kesayangan aku nieyh. hehe. act aku tgh xbrape sihat skunk nieyh. pening, sakit tekak segala bagai. huhu.. sabar n redha je la kan. nk wat cm mne. mungkin ada hikmah di sebalik apa yg berlaku.

walaupown xsihat kita kne happy2. :)



dan di ketika ini juga aku sedang menjentik peha roommate aku. haha
padan muka dye !! :p
abes sakit jari aku. haha. xde la. aku post kali nieyh sb aku tgh risau ngan FINAL semester nieyh. 
aku xtau knape aku xbrape ada mood kebelakangan nieyh. kadang2 rasa menyampah plak asyik nk wat snyuman palsu tuh je. haih. aku dh xdpt nk tahan dh rasa nieyh. aku btol2 risau 
pasal final nieyh. risau sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt. haa amik kau !! berapa bnyk sgt aku type td. huhu
aku juz xtau brape la pointer aku sem nieyh.. aku risau sgt ngan subject rekod aku. haih.
sem lepas pown au ada ga rasa cm nieyh and aku slalu luahkan kt sum1. tp sem nieyh aku xde spe2 nk luah kan. hmm. kucing pown entah mne dye g. huhu.

keresahan di ati nieyh hny Allah jela yg tau. huhu.
aku hny mampu berusaha, berikhtiar, tawakkal n berserah je. sb aku hny insan biasa yg xlari dr wat silap n salah. pasrah je laa.
pape pown. td, pkol 9 pg pada 21/ 9/ 2011 aku ada paper IMD 157 @ human communication.
nasib baek aku baca sume chapter 1 - 6 smlm. ehehe.. kuar gak tym exam td. alhamdulillah bersyukur sgt.
so esok aku akn ada paper BEL 260 plak. insyaallah bleh jawab. 

btw sorry readers sb post kali nieyh cm nk xnk je. sorry sb badan nieyh xbrape sihat.
so ceq nk pi rehat sat naa... depa enjoy tau baca blog ceq. 
smoga depa suma terhibur n jgn lupa doakan ceq tau. tau tau. syg hangpa suma. hehe
dan dengan ini sy isytiharkan bahawa Final Exam utk DIIM part 2 start smlm. hehe :p
sekian......

luahan ikhlas dr
NSM (Norsyaheedan Malek) :)

No comments:

Post a Comment