Followers

Thursday, June 9, 2011

Beginning

dh 2 minggu semester baru bermula.. n seperti yg aku sangka aku stil lg kelas rep utk kelas JIM1102C..
hahaha
n ada la pertambahan student baru bernama ADIM AZEEDIN dlu dye kelas B tp sem nieyh dye dftar kelas aku plak.
so selamat dtg ke kelas C wahai ADIM AZEEDIN. hehe
so dlm 2 minggu tuh ada la pengenalan ngan lecturer baru. yeah. so far sume lecturer best.
tp dlm best2 tuh ada la terselit ASSIGNMENTS. ada S taw. so more than 1 assigment kne wat. 
yeah!! mmg terbaek. haha.
so nk xnk kne la siapkn. aku dh set aku nk 4 flat semester nieyh. xpown nk dpt anugerah dekan. sem lepas xpuas tgk result yg juz 3.00 jer.

ari nieyh ari jumaat and aku tgh bersiap utk balik ke putrajaya.
tp minggu nieyh mmg best sb aku join 6 kelab semester nieyh. pergh bapak tamak jer aku an. hahaha
tp yg mmg sure aku aktif adalah kelab phocus, irama, chess and karisma. hehe
aku paling suka bila wat persembahan nasyid utk promote kelab IRAMA.
kitorng perform tgh ari plak. tp xpe la sb kitorng dpt perform utk 10 minit. 

dh la tym tuh xsempat nk makan. haha. aku bru jer isi nasi kt pinggan then tetibe jer basyar msg. 
dye ckp "cepat dtg, kita perform pas nieyh".. dgn muka yg tercengang aku pown tuang balik nasi dlm bekas dye and trus g speaker corner. haha
kelam kabut dibuatnyer.
haha

so di saat aku meng-update blog nieyh aku nk isytiharkan yg aku tgh demam. yeah! alhamdulillah.
setelah nk dekat sminggu aku pening2 kpala akhirnyer aku demam gak.
hehe.

so aku nk sambung pack baju sb kejap lg pas solat jumaat aku nk bertolak balik ke putrajaya. 
bye readers.
jgn biarkan diri anda di selebungi demam. hehehe

No comments:

Post a Comment