Followers

Saturday, June 18, 2011

UPDATING . . . . . . . . . . .

aku kembali meng-update blog hehe.
ari tuh aku ada g AGM kelab Chess. smpi2 jer dorng dh start dh. nk wat cm ne kn dh lmbt. 
lgpown aku ada yasiin wing kt kolej. sb tuh aku lmbt smpi AGM tuh. hehe.
dgn bju melayu aku grak g AGM. mne nk sempat nk tukar bju tym tuh.
aku rse mmg dh takdir la aku jd naib setiausaha. tym aku f4 dulu pown aku jd naib setiausaha utk kelab chess. pergh. xleh blah dowh. tym aku lower 6 pown aku dilantik utk jd setiausaha utk kelab t.6
aku mmg xleh lari ke dr jawatan SETIAUSAHA nieyh???
pape pown kalu dh dpt sstu jwtan tuh kne la wat btol2 kan. dh diberi tanggungjawab n amanah.

dh nk masuk sebulan aku dok ngan roommate aku nieyh. so aku nk memperkenalkn dorng kt korang sue. 


1. CASTELLO DIIM/02
2. BAMBLOO DBS/02
3. TEDDY DCS/01
4. CAFU DIIM/01

ni la warga bilik SR129

tp ada sorng warga SR129 nieyh suka cari pasal ngan aku. nme dye Teddy. mmg tiap ari ade jer bnda yg xpuas ati ngan aku. siot giler. tp semalam mmg xleh blah ar.
tym aku bru solat maghrib rakaat pertama bleh plak dye koyak kan suar dye. haha. xreti nk sarung elok2 agk nyer suar tuh. hahaha. tym koyak tuh aku mmg xleh tahan gelak la. trus aku gelak berdekah smpi terbatal solat aku. siot nyer TEDDY DCS PART 1 !!!!!

so assignment tgh otw nk siap. aku tgh struggle nk siap kn walaupown dh nk separuh nyawa aku hilang wat benda tuh. erh!!
lately nieyh aku bnyk gelak jer. haha. asl ek? aku pown xtaw.
mgkn nk hilang kn stress kowt. lgpown senior aku ada ckp yg muka aku nmpk stress. ntah la.
so aku pown xtaw punca nyer yg sbenar.
bia la. mgkn aku tau n mgkn aku xtaw. haha. ape bnda aku ckp pown aku xtaw. hahaha.

so aku cuba utk menempuh segala dugaan yg bakal mendatang. insyaallah. walaupown asyik xsehat jer. tp aku stil boleh handle sume tuh. yeah!

that's all for now.. bye readers!! :)


No comments:

Post a Comment