Followers

Saturday, June 25, 2011

MODUL PART 2

modul part 2.. hurm. bg spe2 yg xtau modul tuh ape meh sni sy terangkan.
hee
modul part tuh cm program motivasi utk stiap part atau semester.
so stiap semester or part akn ada satu modul utk dorng.
kalu xdtg salah satu modul tuh xleh grad la jwb nyer. hahaha

td tym modul tuh mmg aku sporting habes laa. gelak kuat2.
usha dak2 modul. hehe. ada ke patut aku jd ketua kumpulan. haha.
ketua kumpulan utk game Goreng Pisang.
kalah plak tuh. hahahaha.. ntah pape jer.
dh la klh pastuh kne denda plak tuh. haha
kne denda wat siput siput. abis teleng kpala aku. hahaha. apakah?? haha

dlm modul tuh ada la sesi taaruf. taaruf tuh apa? haih kalu taaruf tuh xtau ape g kt google translate cri la mkne dye. haha.
xde la. gurau jer. taaruf tuh mksud nyer sesi berkenal-kenalan. ada paham anak2. :p
aktiviti yg ada dlm modul tuh ada la aktiviti presentation psl perlumbaan antara kura2 n arnab. 
jgn korng pikir yg perlumbaan nieyh cm citer dak2 kecik kay.
citer nieyh dh diubahsuai jd lg best smpi binatang pown leh berniaga. haha.
kitorng bukan stakat present tp siap lakon kan skali. ahaha
bagus x??  ntah ape yg aku ckp pown aku xsure tym tuh. maen bedal jer.
present la ape yg dh dibincangkan. hee.

then ada LDK plak.tym tuh puan suruh kitorng dok dlm kumpulan secara bulatan tp membelakangkan dorng. then puan ckp suruh lantik sorng jd ketua then skali lg aku dilantik jd ketua. huhu
then puan ckp suh ketua shj pikir satu objek utk dilukis tp jgn bgtau ahli kumpulan. 
pastuh dye suh lukis satu line ats ketas a4 then pass ke ahli yg laen suh tmbah jd satu objek.
first2 aku pikir nk lukis tv tp lepas dh pass2 kt org laen last2 jd roti. apakah??
hahahahahahaha

then kitorng kne berlakon utk tunjuk sifat2 cm asertif, pasif and aggresif. hee. tym tuh ada org rekod kitorng berlakon. nk video tuh comel.. :)
aku dikategorikan sbg org yg asertif.. hahahaha.. 
org yg asertif nieyh contoh nyer org yg bg pendapat but at the same time dye jaga hati kwn dye tuh.
hehehe.
modul part 2 mmg best!!!! xsia2 aku menghadirkan diri and bangun awl2 pg. hahaha


i love my life :) 
that's all from me. love your life too readers :)

No comments:

Post a Comment