Followers

Saturday, October 29, 2011

29 OCTOBER 2011


hello readers.. dh lama xupdate. rindu pulak nk wat entry. so ari nieyh nk wat entry utk aktiviti aku utk ari nieyh. hehe
 okeh!! dgn lafaz bismillahirahmanirrahim kita mulakan. hehe

baiklah!! hari ku dimulakan dgn doa bangun pg. hehehe. bgun ku dikejutkan oleh umi ku yg tersayang. "Norsyaheedan BANGUN!!" dgr je mak aku jerit aku terus bgun. hahaha.. tekejut woo. :p
then siap2 nk g maen futsal ngan si Basyar, si kembar farid n faiz, idin, danial, hafizi n capik! hehe... excited sgt sb dpt guna kasut futsal baru. hehe
maen kejap je pastuh mengah. maklum laa. setahun maen futsal 2 kali je. haha
tp ada satu kejadian x diingini berlaku. aku ngan hafizi accident. jatuh motor.. 
nk dijadikan cerita aku ter-USHA sorng pompuan time naek moto then aku pown ckp laa "fuyoo"
then si fizi pown pandang gak. aku toleh je depan ada akar pokok and sebelom akar tuh ada lumut. so fizi pown brake emergency tp disebabkan ada lumut brake cm xde function so kitorng pown jatuh. 
aku ada laa luka sikit tp aku risau si fizi sb pinggang dye terhentak. aku rasa padah laa pandang pompuan lama2 sb tuh accident.. ALLAH bg CASH lg. huhuhu
xpe laa. bnda dh jadi.. muhasabah diri je la. mungkin ALLAH nk suh jaga mata tuh. Astaghfirullahalazim.. 

then lepas tuh kitorng plan nk g tgk wayang citer REAL STEEL. so beli la tiket kol 3.45 petang.
seriously citer tuh best!! SUPER BEST!! haha..
xsia2 tgk citer tuh.. lg2 tgk ngan member. hehehe... happening bro. lepas tgk wayang kitorng maen2 kt escalator haha.. maen turun naik. buli si huzaifi. dye naek sorng2 kitorng tunggu dye kt bawah. bila dye turun kitorng plak naek. hahaha.. org kt situ tgk je kitorng berdekah. hahaha.. nakal kan kitorng :p
and guess what?? kitorng jumpa FAHRIN AHMAD laa korng. haha.. sempoi je dye td. pakai casual and bertopi. simple but smart. haha
xsangka plak dpt jumpa artis kt Alamanda td. hehe
 then kitorng g solat secara berjemaah kt Surau Bowling. haha. basyar imam. hehe

mlm plak kitorng gerak mamak presint 9. nk layan bola. hehe..
tgk match ARSENAL lwn CHELSEA!! ARSENAL menang 5-3 dowh!! hehe.. bangga sb faveret team aku menang. hehe. sakit tekak aku jerit2 kt mamak tuh td. borak2 ngan dorng.. rindu gila sbnyer kt dorng sume. :)

ari nieyh mmg best. SUPERB laa... enjoy sgt2. love you guys. 
harap2 kita dpt lepak lg cm nieyh... 

enjoy your life while you can :)
sincerely from : NSM (Norsyaheedan Malek)

No comments:

Post a Comment