Followers

Monday, October 10, 2011

Cuti Semester...


assalamualaikum dan salam satu malaysia (eceh dh cm PM dh)
hehe.. disini sy ingin beritahu kepada anda sume bahawa sy dh start cuti sem!! hehe
selesai sudah part 2 dgn assignment n pengalaman yg berbagai2.
semester yg agk padat.
sem nieyh laa aku bnyk g outing ke Melaka n Batu Pahat. maen boling ngan geng HGG. haha.. 
HGG tuh ape? haha. adalah Hero Gadis Gadis. 
mula2 g beraya kt umah si Napi kt Melaka, kt sg rambai. sbelum smpi umah dye kitorng lalu bendang.. sumpah cantik giler view kt situ.. 



view lawa giler.. tp ada yg xsempat nk snap. :p

dh smpi umah si Napi tuh ktorng pown makan la tgh hari.. org beraya makan kuih raya tp kitorng mkn nasi. haha.. sedap woo. 
then lepas makan ktorang g la jengah luar umah dye.. tgk2 pergh!!! ada 6 batang pokok rambutan!! xbnyk plak an.. so mak dye pown offer la ktorng g kutip rambutan.. satu plastik aku bwk balik kolej. haha








lepas g umah Napi kt Melaka kitorng gerak Batu Pahat plak nk beraya kt umah Pisang a.k.a Nazrul Erwan.
otw g sana aku tido je dlm kete. hahaha. ngantuk dowh.
smpi2 je sne makan lg. hahaha.. melantak jee. then dpt la buah lg.. td rambutan, yg nieyh dpt Pisang plak. hahaha.
bila bapak dye ckp pisang je kitong sume tahan gelak gila babi!! haha.
mne xnyer.. kitorng pgl si Erwan tuh pisang. haha.. menangis dowh tahan gelak. x)

pas beraya umah si pisang tuh kitorng pown g laa BP Mall.
niat nyer mula2 nk tgk wayang tp sume citer xbest jer.. trus tukar niat g maen bowling.
sume terer2 dowh maen bowling.. malu je aku.. huhuhuhu..
maen 2 game tp aku dua2 game aku last. sedih woo T_T
tp kalah pown enjoy gak sb bnyk gelak2. :p







kedai kasut :p

selesai je maen bowling kitorang g beli BIG APPLE.. tmpat faveret aku!! :)
sedap woo... dh lama xmkn donat kt situ . hehehe




hehe.. lepas beli donat kitorng pown balik la ke UiTM. sb lusa nyer ada paper rekod! hahaha..
so bnyk sgt aktiviti masa Part 2 nieyh.. dpt kenal junior. kuar ngan member.. g mandi air terjun.
hehe. bnyk sgt3.
so gudbye PART 2, wait for me PART 3
that's all from me NSM (Norsyaheedan Malek)
peace out!! :)

4 comments: