Followers

Sunday, October 16, 2011

Sila Baca.. xtau nk bg tajuk apa. :)


ari nieyh 16 haribulan oktober 2011.
sok adalah tarikh bermula nyer KARISMA kt UiTM Segamat sb UiTM Segamat jd tuan rumah utk KARISMA plak.
so kalau dh jd tuan rumah msti la UiTM kampus laen dtg menapak kt segamat nieyh. 
pergh ramai nyer hanya org yg bertanggungjawab dan Allah je yg tahu.
td dh ditakdirkan yg aku, fairi, huz n si rantaro g makan kt NR cafe.

nk g mkn kt NR cafe tuh pown dorng dress up cm nk g KLCC, Pavi, OU.
g makan je kowt. kitorng pown pakai casual je. xde la smpi nk pakai shorts, rantai, beg hippie sume bagai.
and obviously korng Islam kan please la xkn xtau pasal hukum hakam Islam. kan Allah dh bagitau jgn dedahkan aurat dan jgn berpakaian seperti pompuan.. jgn la pakai rantai tuh. xbawak pape manfaat pown. kalau tegur kt sana td mmg aku kne lanyak bukan nk kondem just nk nasihat. kita sedang hidup di dunia akhir zaman. xtau bila kiamat. xtau berapa lama kita hidup kt dunia nieyh. kalau korng cukup amalan korng xpe laa.. tp yg aku tau aku xcukup amalan lg, slalu bnyk wat dosa secara sedar ataupown xsedar. bnyk tanda2 kiamat dh muncul. aku takut sgt... kita umat islam patut saling tegur menegur.. lgpown aku bukan nyer slalu betul.
aku xselalu betul tp aku xjarang salah.

aku nk sume umat Islam, saudara aku sume masuk syurga. bahagia selamanya kt sne. :)

NSM (Norsyaheedan Malek) cuma prihatin terhadap korng shj :)

No comments:

Post a Comment