Followers

Monday, October 3, 2011

Rindu Zaman Skola laaaa!!!!

tetibe je ati rasa sayu sb tgk gambar tym form 5 kt fb. member upload. rasa rindu sgt2 zaman tuh.
zaman dimana aku mengenal erti PERSAHABATAN, CINTA, happy, kecewa, kecewa sikit, kecewa banyak, kecewa giler, bahagia, dihargai, xdihargai n bnyk lagi laa. hehe
tym skola jugak la aku meningkat kan keyakinan diri, cuba utk berdikari, tambah ilmu pengetahuan.
walaupown dulu aku suka memaen kt skola tp aku enjoy.
kebanyakan dak skola sekarang nieyh xreti nk enjoy skola..
sbnar nyer zaman skola la paling best skali. hehehe.
dpt explore bnda baru. aku tym skola dpt involve dgn benda yg aku suka sgt iaitu NASYID laa!! ehehe..
xsangka aku dpt family gak bila involve ngan nasyid, dpt FAMILY NASYID!! my second family. hehe
kita belajar utk jadi lebih matang dr zaman skola laa.. belajar utk jd lebih beradab, berakhlak and belajar jd org yg berguna utk masa depan.
ilmu yg kita dpt kt skola akn kita guna utk tempuh dunia sebenar lepas skola.
zaman skola merupakan zaman sebelum menempuh dunia sebenar.
the real life is very hard to face guys. 
be prepared before u are caught unprepared. hehe







gmbr2 kt ats tuh tym kitorng perform nasyid utk hari anugerah cemerlang tahun 2009.
hehe.. kalau korng nk tau aku nieyh pengawas tau dulu and aku pegang jawatan Ketua Exco Disiplin tau tym skola.hehe. promote diri jap. :p
bukan nk bangga diri tau. juz teringt zaman kegemilangan tym skola dulu. hehe.
korng bleh la spot the differences muka aku sekarang n tym skola. mmg laen. hehe.
hurm.. zaman skola dh pown aku lalui, yg tinggal hny la kenangan. 
very precious memories of all time :)

people change but the memory remains the same
sweet memories of NSM (Norsyaheedan Malek)

No comments:

Post a Comment